|
|
||
Čar mobilnih aplikacij»Dajmo narediti še svojo mobilno aplikacijo« je stavek, ki se danes sliši v marsikaterem slovenskem podjetju. Kdaj se to podjetju res splača in kdaj ne?
Na slovenskem trgu se v zadnjem času pojavlja vse več mobilnih aplikacij. Večji spletni portali in podjetja ena za drugo predstavljajo svoje vsebine prek t.i. App stores, v katerih lahko uporabniki posamezno aplikacijo namestijo na svoj mobilni telefon. Pionir na tem področju je Apple s telefonom iPhone in trgovino iStore, preostali pa ponujajo podobne rešitve.
Kljub temu je pri odločitvi, ali pri komunikaciji s svojimi strankami uporabiti mobilno aplikacijo, potreben bolj skrben pregled nad tem, ali zares obstaja dovolj velik trg oziroma število uporabnikov in ali so vsebine, ki jih želi predstaviti podjetje, sploh primerne za vzpostavitev mobilne aplikacije.
Mobilne aplikacije so vsekakor privlačne za tehnološke navdušence in razvijalce, le malo pa je takih, ki imajo svoj smisel tudi v poslovnem pogledu. Zato je pri odločitvi treba upoštevati uporabo mobilnih telefonov na posameznem trgu, navade mobilnih uporabnikov pri uporabi aplikacij in ciljno skupino uporabnikov, ki jih želi doseči podjetje.
Slovenski mobilni trg
Preden se podjetje odloči za določeno mobilno aplikacijo, si mora nujno ustvariti realno sliko trga. Natančnih podatkov o tem, kakšne mobilne telefone uporabljamo v Sloveniji, na žalost ni. Kljub temu so na voljo podatki, ki nam omogočajo ustvariti grob pregled nad tem, kakšne mobilne naprave uporabljamo Slovenci in predvsem na kakšnih operacijskih sistemih delujejo. To je še zlasti pomembno, saj je treba vzpostaviti aplikacijo za vsak operacijski sistem posebej. Najpogosteje se pojavljajo Google Android, Apple iOS, Nokia Symbian in BlackBerry RIM.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|