|
|
||
Čim več za čim manj denarjaVečina si želi takoj ali pa zelo hitro doseči čim večjo prodajo, nekateri pa se vendarle zavedajo, da je to dolgoročen proces, ki na začetku pomeni veliko investicijo - v denarju, času ali energiji posameznih skrbnikov blagovnih znamk. Takšne so vsaj izkušnje Barbare Modic, direktorice podjetja Pristop Media.
Sogovornica je prepričana, da so blagovne znamke poslovni sistemi. »Marsikdo misli, da blagovno znamko predstavljajo simbol, ime, oglaševanje in cena. To je le vidni del ledene gore. Pod gladino se skriva mnogo več. To so kakovost, proizvodnja, razvoj, stroški poslovanja, storitev, nabavna veriga in prodaja. Vse to sestavlja blagovno znamko in vsaka blagovna znamka si izbere nekaj konkurenčnih prednosti oziroma poskuša do potankosti izpopolniti nekaj od naštetih elementov.« Barbara Modic še razloži, da je naloga skrbnikov blagovnih znamk dati le-tem osebnost. »To je kot pri ljudeh. Bolj ko so blagovne znamke avtentične, koristne, konsistente in odražajo vrednote ljudi, bolj jih imajo ljudje radi,« še poudari.
Pomembna ciljna publika
Ciljne publike ne gre zanemariti, temveč jo je treba natančno določiti in se ji prilagoditi. »Obstaja nekaj pravil glede ciljne publike. Ta mora biti dovolj velika, da se z njo splača ukvarjati. Naslavljajte obstoječe, še bolj pa nove kupce. Še posebej, če imate cilj povečati prodajo. To je lahko le omejeno povečati pri obstoječih kupcih. Nove kupce pa morate nekomu vzeti, zato jih je predhodno potrebno identificirati in priti do resničnega potrošniškega vpogleda - kaj jih motivira, kaj so ovire, kdo so, kakšen je njihov stil življenje ipd.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|