|
|
||
»Še vedno ostajam podjetnik«Sandi Češko je zgradil najbolj znano slovensko multinacionalko, a se še vedno počuti kot podjetnik in ne kot menedžer. Dela po 14 ur na dan in pri tem uživa.
Sandi Češko, solastnik in predsednik upravnega odbora skupine Studio Moderna, je v 18-ih letih uspel ustvariti iz malega slovenskega podjetja mednarodno zgodbo o uspehu, katero proučujejo na najelitnejših poslovnih šolah po svetu. Nič čudnega, saj je ustvaril največjo družbo za direktni marketing v srednji in vzhodni Evropi, ki ima četrt milijarde evrov letnih prihodkov. Z več kakor 80 zakupljenimi urami dnevnega programa na večjih televizijskih postajah v 20 državah dosegajo več kot 320 milijonov gledalcev.
Njemu gredo zasluge, da lahko danes na televiziji spremljamo prodajno oddajo Top Shop in kupujemo Leg Magic, beremo revijo Viva, spimo na ležiščih Dormeo in si lajšamo bolečine v križu s Kosmodiskom.
Studio Moderna ni klasična mednarodna korporacija
Po trditvah Sandija Češka razvoj Studia Moderna ne gre v smeri klasične mednarodne korporacije ne po notranji organizaciji ne s poslovnim modelom prodiranja na nove trge. »Naše podjetje spominja na skupino žonglerjev, ki neprestano dobivajo nove žogice, ki pa niso več enakih oblik in si jih morajo podajati med seboj po stalno spreminjajočih se pravilih.« In kaj to zahteva? »Vožnjo po robu«, nadaljuje ta uspešen podjetnik. »Podaš se med pionirje – z vsemi pozitivnimi kot tudi negativnimi posledicami, ki jih pionirstvo prinaša. Pripravljen moraš biti na spoprijemanje z novimi in povsem neznanimi izzivi, ki jih ne obravnava nobena literatura. Stati moraš trdno na tleh, brez kakršnih koli pregrad, ki bi te ščitile pred neprijetnimi novicami, ki jih prinaša trg ali sodelavci.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|