|
|
||
(Skoraj) brezplačni marketingZa konec zime in za uspešen odriv v spodbudno pomlad smo pripravili kolaž predlogov, kako z malo ali nič finančnega vložka lahko izboljšamo poslovne rezultate podjetja.Kako iz malo ustvariti nekaj ali celo veliko? Ni vedno lahko, se pa skoraj vedno da. Največ štejeta iznajdljivost in svežina idej – svoje so z nami delili vrhunski slovenski marketinški strokovnjaki: predsednica in člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije (DMS).
Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS, profesorica in prodekanja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
»Nič ne stane, če procese v podjetju povežete tako, da se ljudje razumejo v jeziku, ki ga govorijo. V trženju je to še posebej pomembno: ali razvojnik, tehnolog in inženir, ki pripravljajo nov izdelek ali storitev, že v nastanku ideje sodelujejo s tistim v podjetju, ki ga bo prodajal? Kaj o tem pravi finančnik ali lastnik podjetja? Se ujamete v razumevanju in ciljih, kaj je potrebno storiti na trgu in predvsem, kakšne so potrebe kupca? Ga dovolj dobro poznate? Če ste odgovorili z da, pri tem, da veste, kaj se dogaja na trgu ter kakšne so zmožnosti in viri vašega podjetja, ste na pravi poti do razumevanja trženja. Vse to potrebuje le dobro opazovanje, aktualno iskanje informacij, poslušanje v podjetju in na trgu; vse to naj se zaokroži v duhu timskega dela, konstruktivnih diskusij in neomajnih odločitev, v katere verjamemo.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|