10 idej za poletno osvežitev ponudbe

Avtor: Matej M. Peternelj | Objava: 04.08.2010

Poletje, ko je večina podjetij na dopustu, lahko z nekaj domiselnimi prijemi izkoristite za povečanje svoje prepoznavnosti in za osvajanje novih kupcev.



Poletni meseci so za marsikatero podjetje precej sušno obdobje, saj se stranke odpravijo na dopust ali pa so vsaj z mislimi na dopustu. Ko so možgani vaših strank »na off« morate k marketingu pristopiti na bolj inovativen način, saj si ne smete domišljati, da bodo vašo brošuro brali na plaži in si v prijetni senci neizmerno želeli vaših izdelkov. Kot iznajdljiv podjetnik morate obstoječe okoliščine obrniti v svoj prid, namesto, da se nad njimi pritožujete. Da bi vam to delo malce olajšali, vam predstavljamo 10 nasvetov za osvežitev vaše ponudbe v poletnih mesecih, ki jih lahko izkoristite za povečevanje prodaje in prepoznavnosti.
 
(Big Stock Photo)
1. ideja: Naj vaše podjetje postane turistična destinacija
 
Ljudje radi vidimo, kako se izdelujejo določeni izdelki, iz česar je nastala tudi uspešna televizijska dokumentarna serija Kako je narejeno (ang. How it's made?). To dejstvo lahko podjetja dobro izkoristijo za povečanje prepoznavnosti in prodaje. Na otoku Mauricius je na primer v izbran turistični aranžma vključen ogled izdelave diamantov. Predstavnik podjetja dnevno izvede vsaj 5 ogledov z od 10 do 20 turisti, ki jih na koncu povabi tudi v industrijsko prodajalno, kjer so turistom na voljo izdelki po promocijskih cenah. Tudi nogometni klub Real Madrid iz Španije tak pristop izkorišča za povečanje prihodkov. V Madridu si lahko za nekaj deset evrov ogledate njihov prazen domači stadion, slačilnice in druge klubske kotičke.
 
Če menite, da so vaši izdelki ali storitve lahko zanimive za ogled, se dogovorite s turistično agencijo ali lokalno turistično organizacijo, da v turistični paket vključi tudi ogled izdelave vaših izdelkov. S takšnim pristopom lahko tudi povsem lokalni izdelki dobijo mednarodno dimenzijo. Pred vhod podjetja lahko postavite tudi zanimivo skulpturo, ki simbolizira vaše podjetje in bo zanimiva za fotografiranje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *