3 ure za vaš CRM

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 11.12.2007

Za postavitev sistema za upravljanje odnosov s strankami za manjše podjetje potrebujete samo tri ure.



Še vedno je veliko ceneje, da obdržite obstoječe stranke, kot da pridobite nove, zato je vredno vložiti tri ure časa v sistem CRM (glejte razlago v okvirju), s katerim boste izboljšali odnose s svojimi strankami.  

Vaše poslovanje bo postalo zanesljivejše, stranke vas bodo imele raje in vam tudi bolj zaupale. Ne boste si več belili glave, kam se je skril »tisti« listič z opombami z zadnjega sestanka.  

Čeprav so se CRM-rešitve v zadnjih letih pocenile, je ta strošek za mala in novoustanovljena podjetja, ki imajo do pet zaposlenih, pogosto previsok. Vendar ne gre obupati: enostavne CRM-je si lahko postavite kar sami. Vse, kar potrebujete, so okrog tri ure časa, od tega prva za razmislek, druga za vzpostavitev evidenc, tretja pa za sestavljanje navodil svojim sodelavcem.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *