7 receptov za hitro povečanje prodaje

Avtor: Robert Rolih | Objava: 09.07.2011

Naj vam pomagamo skuhati večjo prodajo s 7 preprostimi recepti.


Robert Rolih

Pri marketingu in prodaji je mogoče narediti veliko že z uporabo zelo preprostih tehnik, za katere ste prav gotovo že slišali. Toda to, da ste za določeno tehniko slišali in se vam je zdela dobra ideja, ni dovolj. Če je doslej še niste uporabili, izgubljate odlične priložnosti za povečanje prodaje.
 
Tokrat sem za vas pripravil 7 receptov za izboljšavo vaših marketinških in prodajnih pristopov. So zelo preprosti za izvedbo in za večino od njih ne boste potrebovali veliko časa.
 
1. Recept: Aktivno spodbudite marketing od ust do ust
 
Marketing od ust do ust deluje za vsako podjetje – pa če se tega zavedamo ali ne. Tako pozitiven, ko vas stranke priporočajo zaradi odlične izkušnje sodelovanja z vami ali zaradi odličnih izdelkov, kot negativen, ko so stranke nezadovoljne, razočarane ali jezne na vaše podjetje.
 
Torej marketing od ust do ust deluje sam od sebe. Toda ali ste že kdaj pomislili, da bi ga lahko sami še aktivno spodbujali? To bi prav gotovo lahko prineslo veliko novih kupcev, ne?
 
Kako torej spodbujati marketing od ust do ust? Ena od možnosti je, da stranko po nakupu presenetite z zanimivim, morda celo neobičajnim darilom. Na primer avtohiša je vsem ženskam, ki so kupile avtomobil, ob prevzemu vozila podarila še lep šopek vrtnic. To avtohiše ni stalo veliko v primerjavi z zneskom nakupa, zagotovo pa so presenečene stranke svojo izkušnjo posredovale prijateljicam in prijateljem.
 
Druga možnost je, da zadovoljne stranke po nakupu sami aktivno vprašate, ali poznajo še kakšno drugo osebo ali podjetje, ki bi lahko potrebovala, kar vi prodajate. Na ta način lahko dobite veliko odličnih prodajnih kontaktov.
 
Seveda obstaja še veliko drugih pristopov, toda naj bo za tokrat dovolj.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *