Alica v čudežni deželi informacijskih sistemov

Avtor: dr. Sara Brezigar | Objava: 08.03.2010

Uvedba ali prenova informacijskega sistema pogosto pomeni, da bo administrativnega dela še več, da bodo zaposleni še bolj zasedeni, in da bo zmeda še večja. Kako se temu izogniti?



Pozdravljeni na devetem srečanju z vašim osebnim vodnikom do uspešnega podjetja. V njem vas spremljam na vaši podjetniški poti. Vaša razmišljanja usmerjam z dobrimi tematikami pogovora ter dobrimi vprašanji, na katera nato sami poiščete prave odgovore. Verjamem, da je čas, ki ga namenjate našim »srečanjem«, izjemno dobro izkoriščen. Podjetniki namreč vprašanjem, ki vam jih postavljam vsak mesec, praviloma namenjate premalo časa. Zato so naša srečanja v bistvu priložnost, da stopite korak nazaj od vašega vsakodnevnega dela in razmislite o nekaterih ključnih vidikih svojega posla in življenja.
 
Danes se bomo posvetili temi, pri kateri podjetniki zelo pogosto pogrnemo, pa čeprav se tega sploh ne zavedamo: vpeljevanju in uporabi informacijskih sistemov za prenos in shranjevanje informacij v podjetjih.
 
Zakaj je informacijski sistem del našega vsakdana
 
Živimo v informacijski dobi. Tudi v podjetjih se vse vrti okrog podatkov in informacij. Zato ni nič čudnega, če se poleg sistemov upravljanja podjetja, sistemov prodaje in sistemov upravljanja s človeškimi viri zelo pogosto ukvarjamo tudi z informacijskimi sistemi, bodisi v širšem smislu, kjer zajemajo tudi ljudi, bodisi v okviru kmečke zdrave pameti, ki informacijski sistem poenostavljeno enači z računalniki in njihovo povezanostjo.
 
V nasprotju s tem, kar se je dogajalo v preteklosti, nas danes vsi zasipajo z informacijami. Problem torej ni več pomanjkanje informacij, temveč njihova velika količina: kako se znajti v tej gori informacij? Katere morate shranjevati?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *