|
|
||
Argentina – vedno v kriziZa slovenska podjetja je Argentina predaleč, za argentinska je naš evro predrag. Zato ostajajo priložnosti neizkoriščene.
Argentina, s 40 milijoni prebivalcev druga največja država Latinske Amerike in ena izmed ustanovnih članic trga držav Mercosur, je velik potencial za poslovno sodelovanje. Žal ga slovenska podjetja še niso prepoznala, saj je gospodarsko sodelovanje med obema državama razmeroma skromno.
Na začetku prejšnjega stoletja je bila Argentina najrazvitejša in najbogatejša južnoameriška država, po pol stoletja pretežno vojaških vlad in številnih finančnih krizah pa je njeno gospodarstvo nazadovalo. Geološke in podnebne razmere so idealni za razvoj kmetijstva, gozdarstva, rudarstva in ribolova. Zato ni presenetljivo, da je kmetijstvo v Argentini ena najpomembnejših dejavnosti. Država je v svetu poznana predvsem po svojih kmetijskih izdelkih, kot so argentinska govedina, žita, zelenjava, sadje, ribe, med, vino, pojasnjuje Katarina Vita Dolinar, vodja področja v Centru za konkurenčnost v GZS. Prav tako se država ponaša z velikimi rezervami nafte, plina in urana, hkrati pa je tudi bogata zakladnica najrazličnejših mineralov. Najpomembnejše dejavnosti poleg kmetijstva so tekstilna, prehrambna, lesna, papirna in kemična industrija, proizvodnja kovinskih in nekovinskih mineralnih izdelkov, strojegradnja in orodjarstvo. »Predvsem v kmetijski panogi bi lahko Slovenci poiskali zanimive tržne niše, denimo gradbeno mehanizacijo,« predlaga Dolinarjeva. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|