|
|
||
Atmosfera, ki očara strankeSi želite svoje prodajno-storitveno mesto oblikovati na način, ki bo privlačil potrošnike? Atmosfero prostora zgradite tako, da bo pozitivno vplivala na čustva kupcev in na nakupne odločitve.
Dejstvo je, da različni elementi prodajno-storitvenega okolja, na primer prodajalne, vplivajo na čustva potrošnika, kar posledično pripelje do sprejetja različnih nakupnih odločitev. Dejavniki atmosferike, kot so barve, dizajn, glasba, vonj, temperatura in svetloba, imajo velik vpliv na zaznavne kanale oziroma čutila in obenem tudi na čustva potrošnikov. Psihologi trdijo, da so prav čustva in občutki ljudi osnova za njihovo vedenje, saj je odziv potrošnikov v različnih okoljih prežet z različnimi čustvi.
Vplivajte na čustva potrošnika
Prodajno okolje je izjemno pomemben strateški dejavnik. Priporočljivo je torej, da imate kot lastniki trgovin v mislih specifične cilje atmosferike prodajnega okolja, še preden se lotite oblikovanja prostora, saj ima slednje moč, da vzbudi različna občutja pri potrošnikih. Dejavniki atmosferike igrajo pomembno vlogo pri vplivanju na potrošnikovo vedenje in vrednotenje izdelkov, storitev ter blagovnih znamk. Pri oblikovanju prostora so pomembni estetski in funkcionalni kriteriji. Poskrbite, da so trgovine svetle, čiste, zračne in urejene. Poleg tega pazite, da so police polne, saj v nasprotnem primeru lahko pride do občutka slabo založene prodajalne. Prav tako na pozitivno razpoloženje potrošnika vplivata dobra osvetlitev in primerna temperatura.
Tudi izložba je eden od pomembnih dejavnikov, ki sestavljajo atmosferiko trgovine. Pri postavljanju izložbe uporabite ustvarjalne ideje, privlačne napise in opazne logotipe, pri tem pa pazite, da v izložbi ni premalo ali preveč izdelkov, saj v tem primeru učinek izložbe zbledi ali pa deluje odbijajoče in prezasičeno.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|