Avtoprevozništvo – odloča le cena?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 09.03.2012



Sem lastnik manjšega transportnega podjetja. Z vstopom v EU so se začele težave, vezane na ceno transporta. Stranke ne glede na poznavanje prevoznika, ne glede na reference in na dolgoletno sodelovanje zmeraj bolj iščejo cenejšega prevoznika, pa naj bo to iz Nemčije ali Litve. Kakovost voznega parka in pravočasno dostavo pošiljke opazi le še malokatera stranka. Vedno in zmeraj samo cena. Kako se upreti tako močni konkurenci in stranke prepričati, da imajo lahko za majhno razliko v ceni domačega, boljšega in zanesljivejšega prevoznika?
 
Če stranke sprašujejo le za ceno, ste za to verjetno sami krivi. Verjetno ste večino strank dobili ravno z nizko ceno, sedaj hočejo pa še nižjo. Ste že izgubili kakšen posel, čeprav ste bili najcenejši? Stavim, da ste. Kako to, če pa je, kot pravite, cena odločilna? Očitno cena le ni najpomembnejša.
 
Sam sem velikokrat izbiral dobavitelje iz vse Evrope. V večini primerov je bila ključna kakovost, tudi komunikacije, bližina, zaupanje v kader dobavitelja ... Strankam vedno povejte celotno zgodbo. Začnite svojo predstavitev z naslednjim stavkom: »Nismo najcenejši, ampak ...« in potem naštejte, zakaj se splača delati posel z vami (hitrost, garancija, plačilni pogoji, fleksibilnost, sprotno poročanje o tem, kje so vaša vozila ...).

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *