|
|
|
Bi se zaljubili v vašo blagovno znamko?Če je odgovor da, potem ste na pravi poti.Zdaj pa odgovorite, kaj je tisto, kar vas privlači pri njej, kaj je tisto, kar jo ločuje od ostalih, zaradi česar ste se zaljubili vanjo in ostali z njo. Kaj je to, kar vas ločuje od ostalih, kaj je vaša posebnost, edinstvenost, zaradi katere bi se tudi drugi lahko zaljubili vanjo? Ali poznate odgovor, zakaj se vaši potrošniki odločijo zanjo in ne za konkurenco? Je to samo ugodna cena ali kaj globljega? Vse to so vprašanja, ki vas ne smejo presenetiti in na katera morate imeti vedno pripravljene prave odgovore. Če teh nimate, se lahko resno zamislite, kako dobro pravzaprav poznate svojo blagovno znamko.
Analizirajte vse elemente blagovne znamke
Blagovno znamko razčlenite na prafaktorje, le tako lahko dobite prave odgovore. Vsako lastnost morate poznati do potankosti, kot bi bili to vi sami. Upam, da sami sebe dobro poznate ampak to je druga zgodba. Zavedati se namreč morate, da kot potrošniki sprejemamo odločitve na holistični, celostni način. Blagovne znamke namreč izbiramo na podlagi nekega kulturno-družbenega vzorca, podobe, ki jo s tem pridobimo. David Ryan Polgar, ameriški kreativni svetovalec, je naredil zanimivo povezavo in primerjal izbiro blagovne znamke z iskanjem ljubezni preko spletnih portalov za zmenke. In kot pravi, bi se podjetniki lahko veliko naučili prav od spletnega postopka iskanja sorodnih duš oziroma ljubljene osebe.
Kaj imajo skupnega blagovne znamke in samski
Ljudi, ki preko spleta iščejo sorodne duše, da bi zapolnili svoje osebno življenje, je čedalje več (v Sloveniji je po podatkih Statističnega urada skoraj 200.000 samskih med 20. in 40. letom starosti). Iskanje ljubezni preko spleta postaja, z naraščanjem števila uporabnikov tovrstnih spletnih storitev, prav tako konkurenčno kot najti privržence določeni blagovni znamki v poslovnem svetu. Oboji imajo pred seboj enako oviro, to pa je »prevelika izbira«. Torej kako v poplavi ponudbe izstopati, najti sorodno dušo zveste potrošnike.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|