Bo vaša strategija v letu 2010 uspešna?

Avtor: Matej M. Peternelj | Objava: 12.01.2010

Gospodarska kriza je spremenila potrebe in navade kupcev, zato preverite, ali vaša produktno-tržna strategija še ustreza aktualnim razmeram.


(Big Stock Photo)

Ob vstopu v novo poslovno leto je še čas, da preverite ključne strateške parametre svojega poslovanja in se prepričate, da ste na pravi poti. Padec prodaje navadno ni vzrok težav, ampak le posledica slabosti pri ključnih dejavnikih uspešnosti poslovanja. Uspešnost podjetja je večinoma odvisna od poznavanja rastočih ciljnih trgov ter opredelitve prave ponudbe, ki tem trgom ustreza. Gospodarska kriza je spremenila potrebe in navade kupcev, zato preverite, ali vaša produktno-tržna strategija še ustreza aktualnim razmeram. Naredite to zdaj – napake čez pol leta ne bodo brezplačne.
 
Dva koristna pregovora
 
Star kitajski pregovor pravi, da kdor nima cilja, se trudi dvakrat bolj, ker ne ve točno, kaj bi, ali pa se sploh ne trudi, ker ne vidi smisla. V vsakem primeru je končni rezultat slabši, kot bi si želeli. Imamo pa tudi lep slovenski pregovor, ki pravi: »Kar boš sejal, to boš žel«. Kot podjetnik ali podjetnica se morate pregovora lotiti z zadnje strani – najprej morate vedeti, kaj želite požeti, torej kakšne cilje imate v naslednjih treh do petih letih. Cilji vam omogočajo jasnost usmeritev ter smiselnost ter pravilnost današnjih ukrepov. Odgovorite na štiri ključna vprašanja in naredili ste že polovico dela:
-  Koliko prihodkov želite ustvariti?
-  Na katerih trgih želite biti prisotni?
-  Katere segmente želite oskrbovati?
-  Kakšna bo prednost vaše ponudbe?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *