Brez delegiranja ni razvoja

Avtor: Sara Brezigar | Objava: 04.08.2008

Čeprav nikoli ne delegiramo toliko nalog, da ne bi mogli še kakšne več, pa nekaterih stvari le ni pametno delegirati. Za vse drugo nam je na voljo pet korakov do uspešnega delegiranja.



Podjetnik se pri vodenju svojega podjetja zelo pogosto znajde v naslednji zagati: pred njim je veliko nalog, ki bi jih moral opraviti, časa zanje primanjkuje, v mislih pa ima vsaj še pet idej za nove storitve ali izdelke, ki bi jih želel razviti in spraviti na trg. Čeprav se zelo trudi in poslu posveča veliko časa, se mu še vedno zdi, da se vse skupaj odvija prepočasi. Nekje v zakulisju možganov pa se oglaša nadležni glasek, ki vztrajno recitira: »To bi pa moralo biti že zdavnaj opravljeno.«  
 
Ta glasek se s podobnim stavkom oglaša tudi številnim vodjem, ki imajo pred seboj veliko nalog. Običajno je teh nalog več, kot jih lahko sami uspešno opravijo. Morda ima vodja še več odličnih idej, kako izboljšati delo v oddelku, a nima dovolj časa, da bi to uresničil. Odgovor na takšne in podobne težave je vedno enak: delegiranje.  

Delegiranje je postopek, s katerim prenašamo odgovornosti in pristojnosti na podrejene. V najožjem smislu gre pri delegiranju za dodeljevanje nalog podrejenim. V veliki večini primerov, ko ima vodja preveč dela in premalo časa, gre za težave pri delegiranju. V tem primeru mora vodja ugotoviti, kaj bi (še) lahko delegiral svojim podrejenim.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *