Brez strahu na intervju

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 08.06.2009

Pogovor z novinarjem je lahko dobra promocija za vas, če se boste le dobro pripravili nanj.



Pred vami je radijski, televizijski ali časopisni intervju. Se ga veselite ali vas ob misli na vnovično ali morda celo prvo medijsko preizkušnjo prevevajo mešani občutki? Nedvomno si želite pogovor čim boljše opraviti, toda izkušnja vas uči, da je izid pogovora z novinarjem včasih tudi negotov. Tisto, kar bo objavljeno, bo morda količinsko ali pa celo vsebinsko daleč od tistega, kar pričakujete …
 
Da bi mogli pogovor z novinarjem čim bolje nadzorovati in upravljati tudi sami, morate poznati skrivnosti te zapletene medijske igre in adute, ki jih imajo v rokavu novinarji. Za uspešen izid pogovora z novinarjem je namreč ključno, da tudi sami razumete, kako delujejo različni mediji in kaj pričakujejo novinarji. Slednji običajno nimajo skritih namenov; tisto, kar pričakujejo, je verodostojna informacija v čim krajšem času. Če ste torej pred prihodom novinarja pripravili ključne informacije in verodostojna dejstva, ki jih želite predstaviti v pogovoru, bo ta potekal hitreje in brez zapletov. Z argumentiranimi, jasnimi in usmerjenimi odgovori boste obenem pomembno vplivali tudi na način medijskega poročanja o svojem podjetju ali organizaciji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *