Danes prodajajo zgodbe, ne le izdelki

Avtor: Zdenka Nanut Planinšek | Objava: 08.12.2012

Kako danes kot podjetnik obstati in uspeti? Kdo in kje so vaši kupci? Kako priti do njih? Kako jih pridobiti, kako prepričati, kako navdušiti, da se bodo odločili za vas in vašo ponudbo? Ali še bolje: kaj storiti, da vas bodo sami poiskali? Odgovor leži v vaši marketinški zgodbi. Kajti tisti, ki ima najboljšo zgodbo med konkurenco in jo tudi zna povedati, zmaga.



V 21. stoletju bo zagotovo uspešno tisto podjetje, tisti produkti ali storitve, ki bodo kupca popeljali tja, kjer bodo vzplamtela njegova čustva, kjer se bo obarvala njegova domišljija in ga popeljala v svet, kjer je njemu všeč. Realnost, ki temelji samo na informacijah, ni več vabljiva. Če želi biti podjetnik uspešen ter svoje storitve in blagovno znamko prodati na trgu ter si na njem izboriti trden položaj, mora komunikacijo s kupci in partnerji nasloniti na pripovedovanje zgodb.
 
Namen zgodbe kot marketinškega orodja ni samo v tem, da ljudi čustveno pritegne. Dobra zgodba ponuja tudi rešitev za njihove probleme in jih spodbuja k odločitvam in ukrepanju. Potencialne kupce nagovarja, naj izberejo našo ponudbo na način, ki ne vsiljuje. Nasprotno. Če je zgodba dovolj dobra in če se je kupec identificiral z našim glavnim junakom, nas bo sam izbral zato, ker bo tako želel in hotel.

Zgodbe preplavljajo svet in le najmočnejše se bodo naselile v glavah in srcih ljudi ter dvignile podjetja in njihove tržne znamke v življenje, medtem ko bo šibke poteptala konkurenca. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"