Digitalni marketing v vsako podjetje!

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 04.08.2008

Slovenija je po uporabi interneta pri vrhu držav EU-ja, njegova uporaba za poslovne namene pa je na repu. Ker so podjetja premalo ambiciozna, ne izkoriščajo digitalnih medijev in izgubljajo ogromne priložnosti, meni Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.


Podjetje Sonce.net si je zadalo nalogo prepričati gospodarske subjekte o tem, kako pomembno je biti prisoten tudi v digitalnih medijih.

»Po uporabi interneta smo pri vrhu držav EU-ja, njegova uporaba za poslovne namene pa je na repu. Podjetja sicer imajo svoje predstavitvene spletne strani, a večinoma omogočajo premalo neposredne komunikacije s ciljnimi skupinami, poslovnimi partnerji, strankami oziroma kupci,« ugotavlja Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.  

Izgovori, da je slovenski trg majhen, da veliko podjetij posluje le z enim ali dvema partnerjema, ali pa da je podjetje le del v eni poslovni verigi in da zato niti nimajo potrebe po marketinškem nastopu na trgu, so brez tehtnejše vrednosti. Prenekatero podjetje doseže neko točko razvoja, nato pa desetletja ostane na njej, ker je vodstvo prepričano, da nima trga, ki bi mu omogočilo ali ga prisililo v večjo rast. »Zaradi takega razmišljanja se izgubljajo ogromne poslovne možnosti, zato je prepričati gospodarske subjekte o nujnosti, da so prisotni tudi v digitalnih medijih, akcijska naloga našega podjetja. Ne delamo samo z velikimi podjetji, prilagajamo se marketinškim potrebam tudi srednjih in manjših, pa tudi obrtniškim podjetjem,« o filozofiji poslovanja Sonce.net govori Zoran Trojar, ki je v podjetje kot direktor in šesti lastniški partner prišel konec leta 2005.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *