Do novih strank z mikro spletnimi stranmi

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 09.02.2009

Spletno stran že imate, a je za določene skupine kupcev preširoko zastavljena in jih ne morete učinkovito nagovoriti? Potem je morda čas za mikro strani.


V zadnjem času ste zagotovo zasledili oglase, ki so nas vabili na spletne strani, kot so www.vsedobro.bo, kreditneomejuje.me, zaradikreditanesekiram.se, varenkreditprivoscim.si. Vse te domene nas preusmerijo na mikro spletno stran varenkredit.si v lasti podjetja Porsche Slovenija, s katero nas želijo prepričati o prednostih kreditov za nakup avtomobila. http://varenkredit.si/

Vaše potencialne stranke dandanes iščejo nove dobavitelje drugače kot pred nekaj leti. Preprosto odprejo brskalnik in prek Googla iščejo po želenih izdelkih, storitvah in potencialnih partnerjih. Obiščejo prvih nekaj povezav s seznama zadetkov in tako odprte spletne strani površno preletijo in ocenijo, ali je na njih kaj zanje ali pa je bolje, da nadaljujejo z iskanjem drugih strani.
 
Vse to se dogaja povsem neslišno in teh potencialnih strank ne vidite. Ne potrkajo na vrata in vas tudi ne pokličejo ali obiščejo, da bi jih imeli priložnost na štiri oči prepričati v adute svoje ponudbe. V živo je možno hitro presoditi, po kaj točno je stranka prišla in kakšen problem želi rešiti. Če na primer ponujate cevi, ji ne boste razlagali o vseh tipih, ki jih premorete, temveč boste takoj prešli na tisto skupino, ki stranko zanima.
 
Žal pa spletne strani, ki so vse pogosteje prvi stik potencialne stranke s ponudnikom, same še niso sposobne oceniti, po kaj točno je stranka prišla. Tako spletne strani večine podjetij obiskovalcu ponudijo celotno ponudbo podjetja – ali pa le tisto najbolj iskano. Obiskovalec pa po drugi strani na podlagi bežnega pregleda strani lahko hitro, a zmotno oceni, da na tej strani ni primerne ponudbe zanj, in odide drugam.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *