Dobri delavci si sami iščejo delo

Avtor: Nives Pahor | Objava: 05.04.2007

Z nekaj dobre volje in dobro zamislijo se lahko ustvarijo takšni odnosi med delodajalci in zaposlenimi oziroma izvajalci, da dobiš dejansko prožen in hkrati varen trg dela. Primer podjetja AJM.


Janez Ajlec: "Prepričan sem, da na trgu ni pomanjkanja delavcev, ampak je samo premalo resnih in dobrih delavcev."

V prejšnji številki Podjetnika smo podrobneje pisali o tem, da Slovenija potrebuje prožnejši trg delovne sile, če želi biti dolgoročno konkurenčna. Delodajalci se že leta pritožujejo nad togim trgom dela in zahtevajo več prožnosti še zlasti pri zaposlovanju in odpuščanju, vendar se zaenkrat ni kaj dosti spremenilo. Kjer država odpove, se morajo podjetniki sami znajti, sicer ne bi preživeli na trgu. Morda bi se morala država zamisliti, se ozreti naokoli in se učiti tudi od podjetij.  

Družinsko podjetje AJM iz Kozjaka nad Pesnico pri Mariboru, ki je na trgu prisotno že od leta 1990, je eno tistih, ki si je kar dobro uredilo področje zaposlovanja in opravilo tudi z neučinkovitostjo dela Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. AJM danes redno zaposluje več kot 300 ljudi, poleg tega pa ima še 150 zunanjih pogodbenih izvajalcev (v glavnem s.p.-jev, nekaj je d.o.o.-jev), ki pomagajo pri prodaji in sestavljanju njihovih izdelkov po vsej Sloveniji. Toliko zunanjih izvajalcev je za slovenske razmere zelo lep dosežek.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *