»Domačijski« vs. »strateški« pristop

Avtor: Dario Berginc | Objava: 07.10.2008

Znak, ki ga za podjetje na hitro naredi znanec, je bistveno cenejši kot celostna grafiča podoba, ki jo izdela specializirana agencija. A to velja samo na kratki rok.



»Domačijski« pristop oblikovanju CGP
 
Oblikovalce pogosto kličejo naročniki, ki potrebujejo znak »čez vikend« ali celo »jutri«, seveda za čim manj denarja. Na prvi pogled je tak – imenovali smo ga »domačijski« – pristop preprost, dolgoročno pa lahko naročnika drago stane. Za to je nekaj ključnih razlogov.
 
Prvič, celostna grafična podoba mora predstavljati identiteto, vrednote in ključne konkurenčne prednosti naročnika. Če tega ni, forma (celostna grafična podoba) ne more biti skladna z vsebino, to je z identiteto, poslanstvom, vizijo in strategijo podjetja. Neskladje pa javnost prej ali slej odkrije.
 
Drugič, v celostno grafično podobo mora biti vkodirana blagovna znamka, ki podjetju zagotavlja prepoznavnost in ugled na dolgi rok. Če podjetje ne izkoristi možnosti graditve blagovne znamke (ki se kaže v celostni grafični podobi) kot neotipljivega kapitala na dolgi rok, izgublja tudi svoje konkurenčne prednosti na dolgi rok, saj najboljši konkurenti to nenehno počnejo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *