|
|
||
Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketingaNe glede na to, kako dobro imate spletno stran prirejeno za različne iskalnike, se vam skoraj vedno splača plačati za oglase na iskalnikih. Sponzorirani iskalni marketing prinaša denar.V idealnem svetu bi bil proces internetnega trženja nekako tak: z oglaševanjem ustvarite povpraševanje, na spletu stranki izdelek prodate ali jo usmerite do prodajnega mesta, s stalnim trženjem po e-pošti pa pospešujete nakupe obstoječe stranke.
Teoretično sicer idealen proces, ki pa žal pade v praksi. Praktično vse oglaševanje in vse promocijske aktivnosti podjetja, celo prenašanje sporočila od ust do ust, ustvarjajo povpraševanje. Del tega povpraševanja se bo na internetu sicer izrazil z neposrednimi obiski na vaše spletno mesto, a še večji bo delež tistih uporabnikov, ki bodo uporabili posrednika – spletni iskalnik, npr. Google.si ali Najdi.si. V praksi bo torej proces tak, kakršnega prikazuje slika 1. Zaradi velikega pomena spletnih iskalnikov je torej ključno, da je vaše spletno mesto vedno čim bližje vrhu na iskalnih rezultatih za vse ključne besede, za katere gradite povpraševanje. Konkurirate lahko na dveh področjih (slika 2): · Sponzorirani zadetki Iskalniku plačate za vsak klik na vaš oglas, ki se prikaže, ko internetni uporabnik v iskalnik vpiše ključno besedo, ki ste jo izbrali kot oglaševalec. · Organski zadetki Pri organskih zadetkih iskalniki na podlagi kompleksnih algoritmov samostojno določajo, katero spletno mesto bi naj bilo za posamezno uporabljeno ključno besedo za uporabnika najbolj relevantno, in nato na podlagi te relevantnosti določajo, kako visoko, če sploh, se bo za določeno ključno besedo prikazalo vaše spletno mesto. Slika 1: Internetno trženje z iskalnikom kot posrednikom med povpraševanjem in podjetjem
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|