Geox - čevelj, ki diha

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.03.2006

Mario Moretti Polegato je desetih letih pripeljal podjetje s pet na pet tisoč zaposlenih – v obutveni industriji. Ključ je v uvedbi tehnoloških inovacij v vsakdanjo modno obutev ob premišljeni trženjski strategiji. Za vsem pa stoji njegova vera vase in v lastno idejo.



Mario Moretti Polegato je ustanovitelj in (od decembra 2004) večinski delničar italijanskega obutvenega podjetja Geox, ki je v slabih desetih letih postalo eno izmed vodilnih svetovnih blagovnih znamk na področju modne obutve za ženske, moške in otroke, saj je z devetimi milijoni prodanih parov čevljev v letu 2004 prvo v obutvenem sektorju v Italiji in četrto na svetovni lestvici. Danes je prisoten v 68 državah. Najdete ga v več kot 7000 trgovinah in v družini več kot 275 franšiznih trgovin, imenovanih Geox Shop, kjer prodajajo le lastno blagovno znamko. V dobrih desetih letih je Polegato ustvaril podjetje, ki je prešlo s pet na pet tisoč zaposlenih po vsem svetu. 
 
Medtem ko v razvitih ekonomijah tekstilna in obutvena industrija čutita posledice globalne konkurence, Geox doživlja povprečno 30-odstotno letno rast prodaje (2000-2005), tako da je imel leta 2004 več kot 415 milijonov evrov prihodkov. Polegato pravi, da je skrivnost sposobnost ustvarjanja tehnološke inovacije. Kombinacija inovacij, dizajna, pametne proizvodnje in agresivnega trženja je iz Geoxa naredila eno najhitreje rastočih podjetij v Evropi. Geoxovi čevlji v povprečju stanejo sto evrov. Trenutna ciljna trga sta srednji in višji razred kupcev vseh starosti in življenjskih stilov, ki iščejo v njihovi obutvi ter oblačilih udobje in slog. Potencial Geoxa je, kot kaže, zelo velik.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *