Ideje za nove stranke

Avtor: | Objava: 07.06.2010

Tudi če ste prepričani, da ste storili vse za pridobivanje novih strank, se vedno najdejo novi izvirni načini za pridobivanje strank. Če le stopite iz okvirjev utečenega razmišljanja in si drznete biti drugačni.



Spremembe na trgu, ki so povezane z gospodarsko krizo ali z razvojem trga, pomenijo, da boste morali ponuditi kupcem več za isto ceno ali pa celo za nižjo ceno. Vendar se ne ustavite samo pri tem razmišljanju, kupcem lahko ponudite več tudi za višjo ceno. Zelo pomembno je, da ste pri svojem delu in razmišljanju podjetniški. To pomeni, da nenehno oblikujete nove izdelke, nove storitve, da iščete nove potrebe pri obstoječih in pri potencialnih kupcih. To pa ne pomeni vedno samo višjih stroškov, pomeni lahko tudi večjo prodajo ali pa sploh prodajo. Verjetno bi za kakšnega kupca z veseljem naredili še več, če bi vedeli, da ga to pritegne k nakupu.
 
V nadaljevanju vam bomo predstavili nekaj idej za drugačen pristop k oblikovanju vaše ponudbe. Razmišljajte o »globini« ponudbe in o dodatnih, vzporednih ponudbah, ki dosežejo nove ciljne skupine kupcev. Opazujte konkurenco, opazujte trg in opazujte svoje kupce. Z vsako novo spremembo opazujte rezultate, odzive, prihodke in stroške. Nekatere pristope boste zadržali, nekatere spremembe boste opustili. 
(Big Stock Photo)

Pekarna z lastno prodajalno
 

1. Uvedite Vesele urice, v času katerih ponudite strankam posebne ugodnosti, na primer zjutraj od 5. do 6. ure za najbolj zgodnje kupce, popoldne med 13. in 14. uro, ko prihajajo prvi kupci iz služb ter zvečer po 19. uri. V času Veselih uric lahko kupce obdarite z žemljico ali drugim pekovskim pecivom. Lahko pa jim tudi ponudite popust – trgovci na primer zvečer prodajajo kruh po polovični ceni.

2. Večjim kupcem ponudite možnost kupovanja po sistemu »kupi tri, plačaj dva«. Najcenejši izdelek je brezplačen.

3. Priredite dan odprtih vrat vaše pekarne. Če se vam ne zdi preveč, je lahko dan odprtih vrat vsak teden ob določeni uri.

4. Ob določenih urah priredite degustacije kruha in pekovskega peciva.

5. Z lastnikom najbližjega gostinskega lokala se dogovorite za sodelovanje. Kupcem podarite bone za brezplačno kavo, ki vam jo gostinec zaračuna po simbolični ceni. Enako lahko gostinec svoje stranke, ki pridejo na zajtrk ali malico, obdari z brezplačnim pekovskim pecivom.   

6. Organizirajte zbiranje receptov strank in peko novega kruha po receptu strank.

7. Kupcem, ki kupijo za več kot 5 evrov izdelkov, ponudite brezplačno dostavo.

8. Za organizirane skupine, na primer vrtce in šole, organizirajte prikaz peke kruha z degustacijo.  

9. Kupcem podarite popust oziroma darilo za storitve drugih podjetnikov. Stranki tako lahko podarite kupon za obisk pri frizerju v višini 3 evre‚ frizer pa naj vam plača 2 evra za vsak obisk.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *