Indija, dežela priložnosti

Avtor: Lidija V. Bricelj | Objava: 11.05.2009

Za uspeh na velikem indijskem trgu, ki šteje dobro milijardo ljudi, je poleg primerne cene in lokalnega predstavnika najpomembnejši visoko kakovosten izdelek z dodano vrednostjo, ki je lokalni proizvajalci nimajo.


(i-StockPhoto)

Indija je po številu prebivalstva druga, po površini sedma, po obsegu BDP pa dvanajsta največja država na svetu. Temelj gospodarstva sta številna in cenena delovna sila ter prostrano ozemlje, zato je najpomembnejša dejavnost kmetijstvo, ki zaposluje polovico aktivnega prebivalstva. V zadnjih letih se hitro razvijata tudi računalniški in telekomunikacijski sektor. Močno razvite so še industrije tekstila, jekla, avtomobilov in nakita. Predvsem storitveni sektor je glavni vir gospodarske rasti, ki je znašala v zadnjih letih v povprečju 5 odstotkov na leto, saj ustvarja več kot polovico indijske proizvodnje z manj kot tretjino celotne delovne sile.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *