|
|
||
Internet spreminja marketinško sedanjost – kako ga izkoriščate?Skozi praktične primere smo preverili ključna vprašanja o tem, kako internet in z njim povezana orodja ter komunikacijske kanale izkoristiti kot marketinško orodje, kdaj in predvsem kako ga je smiselno uporabiti ter kje se skrivajo poglavitne prednosti in slabosti.Uvodničar 54. Marketinškega fokusa Rok Hrastnik (Iprom) je predstavil pomembnost spreminjanja in prilagajanja trenutnih poslovnih modelov. Pravi, da nas bo internet »uničil«, če ne bomo prilagodili poslovnega modela. Pri tem opozarja predvsem na potencialno zastarelost trenutnih poslovnih modelov in na vstop konkurence, ki se bo prej ali slej zgodil. Razmišljati je treba, kako internet izkoristiti za svoj poslovni model in kje pretijo nevarnosti, kje nas lahko drugi prehitijo. Če obstaja potencial, zakaj ne bi sami tega naredili? Če ne bomo mi, bo to naredil nekdo drug. Internet namreč nadomešča stare poslovne modele, hkrati pa tudi gradi na njih. Dodaja še, da se v Sloveniji izplača biti hiter pri izkoriščanju potencialov. Hitrost pa ni vse, saj lahko z boljšimi pogoji poslovanja, dodatno nadgradnjo neke ideje, boljšimi začetnimi sredstvi in podobno še vedno prehitimo konkurenco ter si zagotovimo dober položaj.
Dinamika pridobivanja znanj in pogum
Meta Arh (Arhea) in Gregor Cuzak (svetovalec za internacionalizacijo slovenskih podjetij) sta se skozi opravljeno pilotsko raziskavo, ki primerja zagonska in klasična podjetja, soočila z vprašanjem o vstopu na tuje trge. Pravita, da je največkrat težava za oklevanje pri internacionalizaciji strah, ki se v omenjeni raziskavi odraža kot pomanjkanje znanja o tujih trgih. Na eni strani nimamo dovolj znanja, po drugi strani pa smo s tako imenovanimi skritimi šampioni (Akrapovič, Bisol, Pipistrel, Seaway, Studio Moderna ...) in start-up podjetji (na primer DoubleRecall, Vox.io, Celtra, D-Labs ...) vodilni v svetu.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|