Intuicija v poslovnem svetu

Avtor: Sabina Podjed | Objava: 13.02.2006

Kako bomo urili intuicijo - poslušajmo notranje glasove


Jelka Ovaska, direktorica Cankarjeve založbe: »Pomembno je, da znaš intuitivnemu glasu v sebi prisluhniti in da ne dovoliš, da ti ga razum prehitro zatre. Intuicija je še posebej pomembna pri delu in sporazumevanju z zaposlenimi, in tu mi je še vedno pomagala do dobrih rezultatov.«

V prejšnjem nadaljevanju smo ugotovili, kako pomembna je intuicija pri poslovnem in drugem odločanju, in kako deluje. Dejstvo je, da imamo intuicijo vsi ljudje in jo dejansko ves čas nezavedno uporabljamo. Vprašanje pa je, kako to sposobnost ozavestiti in razviti. Pravzaprav je intuicija kot mišica. Potrebuje vajo, da postane močna, prožna in zanesljiva. Razvijamo jo tako, da jo zavestno urimo, ne pa da samo beremo o njej. Intuicija bi morala tako kot telovadba in meditacija postati pomemben del našega življenja. Na voljo so številne knjige z vajami, ena od njih je celo prevedena v slovenščino (Laura Day: Urjenje intuicije). 

Nancy Rosanoff, ki že več kot dvajset let uči ljudi uporabljati intuicijo, predlaga naslednjo vajo. Pravi, da ne smemo prebrati vseh točk naenkrat. K naslednji se podamo šele, ko zaključimo prejšnjo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *