Iz ljubezni do narave

Avtor: Nives Pahor | Objava: 04.08.2009

Olivier Baussan dokazuje, da se da v času visoke tehnologije uspeti tudi s tako preprostimi izdelki, kot so kozmetični izdelki iz sredozemskih rastlin, narejeni po tradicionalnih receptih.


Olivier Baussan

Star pregovor pravi, da je vsak človek svoje sreče kovač. Pravijo pa tudi, da je uspeh navada. Za Olivierja Baussana pravijo, da pooseblja oboje.
 
Baussan je svoje bogastvo ustvaril s prodajo naravnih izdelkov za nego telesa in doma narejenih iz sredozemskih zelišč in olj ter vrhunskega olivnega olja in drugih mediteranskih specialitet malih domačih proizvajalcev iz Sredozemlja.
 
Je eden tistih podjetnikov, ki ga v podjetniškem delovanju žene globoko spoštovanje do narave in tradicionalnih metod dela. V 33 letih, kar je na trgu, je ustvaril znani trgovski blagovni znamki Oliviers&Co. in L'Occitane. In danes se lahko pohvali z več kot 900 trgovinami v več kot 70 državah sveta, s katerimi ustvari več kot 300 milijonov evrov letnih prihodkov. Približno 30 odstotkov v Evropi, prav toliko v ZDA ter 40 odstotkov v Aziji.
 
V zadnjih letih se je podal tudi na področje restavracij, s katerimi že širi svojo mediteransko kuhinjo doma in po svetu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *