Izboljšanje poslovanja z mobilno prodajo

Avtor: Marko Petković | Objava: 07.01.2010

Z namenskimi programi za mobilno prodajo lahko prihranite veliko administrativnega dela, povečate produktivnost prodajalcev na terenu in prodajo celotnega podjetja.


Primer uporabniškega vmesnika namenskega programa za mobilno zbiranje naročil. Program je naložen kar na mobilnem telefonu prodajalca na terenu.

V recesiji so podjetja bolj kot prej prisiljena razmišljati o tem, kako optimizirati prodajo. Mnoga podjetja so svoje prodajne predstavnike že opremila s pametnimi mobilnimi napravami ali dlančniki in klasični postopek prodaje na terenu nadomestila z mobilnim.
 
Ko gre prodajalec kupcu na živce
 
Tomaž je prodajalec na terenu. Njegovo delo je pobiranje naročil in pri tem je kar uspešen. Vendar je začel opažati, da se mu zaradi vedno večjega asortimenta vedno pogosteje dogaja, da med pogovorom ni več prepričan, kako »dober« rabat lahko kupcu ponudi, prav tako ne ve, ali za določen izdelek obstaja kakšna posebna akcija. Tako je tudi tokrat. Tomaž pokliče v podjetje in poskuša dobiti na telefon sodelavko v komerciali, a je zasedena s klicem drugega prodajalca. Čez deset minut ga le pokliče nazaj in sporoči zahtevano. Kupec bi želel naročiti kar lepo količino izdelkov, vendar potrebuje dobavo takoj. Tomaž nejevoljen ugotovi, da s seboj nima natisnjene zadnje zaloge in je prisiljen znova poklicati v podjetje. Mimogrede se spomni, da sta se s kupcem o tem pogovarjala že na zadnjem sestanku, saj je to celo vpisal v domači sistem za upravljanje odnosov s strankami, a kaj mu to sedaj pomaga? Preden sta s kupcem izpolnila celotno naročilo, je tako trajalo celo večnost. Kupec je imel tega počasi dovolj in ga je nekoč kar direktno vprašal, po kaj je sploh prišel, saj sestanek zaradi klicev traja v nedogled, v dobaviteljevo podjetje pa lahko pokliče tudi sam.

Prodajalcu je treba omogočiti dostop do informacij

Po raziskavi raziskovalne družbe Forrester Consulting je več kot polovica od 1005 anketiranih evropskih podjetij odgovorila, da vedo, da so v preteklosti izgubljali prodajne priložnosti, ker njihovi prodajni predstavniki niso mogli odgovoriti na zahtevo kupca ali so imeli pomanjkljive informacije, ko so bili na terenu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *