Izkoristite naključja

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 11.05.2007

Sreča pomaga le tistim, ki imajo vizijo in znajo prepoznati ter izkoristiti naključja, meni Jurij Korenc, letošnja oglaševalska osebnost leta. Sam uspešno krši pravila podjetniške teorije, zato lahko Italijanom prodaja dizajn, oglašuje Maldive ...


Jurij Korenc: »Lepo je, da nas življenje preseneča in nam daje upanje, da lahko z vztrajnostjo uspeš. To je zelo pomembno sporočilo vsem, ki si srčno želijo uspeha.«

Slovenska oglaševalska zbornica je za oglaševalsko osebnost leta 2007 izbrala Jurija Korenca, lastnika in direktorja oglaševalske agencije Studio 37. Jurij Korenc je znan tudi po tem, da skrbi za izvedbo Zlatega bobna, ki je po mnenju nekaterih drugi največji oglaševalski festival na svetu, Slovenskega oglaševalskega festivala in navtičnega sejma Internautica. To je človek, ki po lastnih besedah počne veliko stvari, pa premalo tistih, ki bi ga razveseljevale. Hitro se naveliča ponavljanja, zato ves čas išče nove izzive. 

Za vse so kriva naključja 

Jurij Korenc je v oglaševanje zašel pred dvajsetimi leti, na podoben način kot mnogi danes že uveljavljeni ustvarjalci v tej dejavnosti. Kot filmski režiser ni mogel živeti od snemanja pravih filmov, zato je začel snemati televizijske oglase. »V takratni Vibi smo imeli sobo, v kateri smo delali oglase,« se spominja začetkov. Tako si je zagotovil delo, ki je bilo čim bolj podobno pravemu poklicu. Vstop v oglaševanje je bil torej spontan, nenačrtovan, kar je na splošno Korenčeva življenjska filozofija. »Rad bi izpostavil svoj pogled, da je vse, kar se zgodi v življenju, plod naključij. Naključja generirajo rezultate. Nihče me ne bo prepričal, da je vse tako dobro načrtoval, da naključje ni vplivalo na rezultat,« pravi. Pravi, da kot podjetnik sicer mora imeti cilje in mora načrtovati, vendar je končni uspeh odvisen v veliki meri od sreče. Nekdo pač ima srečo, drugi ne. Seveda nič ne pomaga naključje, če ga ne pričakuješ. Torej, sreča pomaga samo tistim, ki imajo vizijo in znajo prepoznati ter izkoristiti naključja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *