Izobraževanje kupcev povečuje prodajo

Avtor: Nataša Gjura | Objava: 10.03.2009

Strokovnjaki in podjetniki opažajo, da izobraževanje kupcev podjetju poveča prodajo, zvestobo kupcev in njihovo zadovoljstvo.



Eno od pravil uspešnega marketinga je, da mora podjetje svoje potencialne stranke izobraževati. Ponuditi jim mora ne samo informacije o svojih izdelkih in storitvah, ampak tudi znanje, ki rešuje probleme strank. »Če jim boste to znanje zmogli ponuditi na način, ki jim bo všeč, si boste pridobili njihovo naklonjenost. Zato je izobraževanje strank ena od odličnih strategij za povečanje prodaje in za povečevanje zvestobe kupcev,« je prepričan Robert Rolih, eden izmed vodilnih svetovalcev za povečanje prodaje in izboljšanje učinkovitosti marketinga v Sloveniji.
 
Ni dovolj le, da podjetje kupcu ponudi informacije in znanje, pomembno je tudi vedeti, kateri je najboljši način, da jim te informacije posreduje. Možnosti je več, od informacij na spletni strani do objave strokovnih člankov in izdajanja e-knjig, ki so v Sloveniji sicer redke, vendar v ta namen izjemno učinkovite. Njihova prednost je, da si jih kupci prenesejo v računalnik in jih natisnejo. S tem si podjetje pridobi pozornost kupcev tudi takrat, ko ti niso pred računalnikom.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *