Japonska zahteva čas

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.02.2006

Podjetje Xlab je ob podpori evropskega programa »Gateway to Japan« vstopilo na japonski trg – in se srečalo z drugačnimi običaji.


Jure Pompe: »Japonci so se verjetno malce nasitili Američanov, zato spodbujajo poslovne povezave z evropskimi podjetji.«

Xlab je mlado slovensko podjetje (spin-off oziroma odcepljeno podjetje Inštituta Jožef Štefan) z 12 zaposlenimi, na trgu prisotno od leta 2001. Podjetje, ki je začelo z razvojem programske opreme s področja porazdeljenih sistemov (programska oprema, ki se hkrati izvaja na večih, med seboj povezanih računalnikih), je v petih letih svoje poslovanje razširilo na področje medicine, omrežnih komunikacij ter aplikativnih raziskav.  

Na vseh področjih deluje zelo uspešno zlasti v tujini, kjer proda večino svojih izdelkov in storitev, pravi Jure Pompe, direktor in soustanovitelj podjetja. S programsko rešitvijo ISL Light, ki omogoča nadzor oddaljenega računalnika in pomoč uporabnikom prek interneta, ustvarijo več kot 95 odstotkov prometa v tujini. Program je preveden v 12 jezikov in ga uporablja več kot 7 tisoč uporabnikov iz 130 držav po svetu. Največ licenc prodajo v Zahodni Evropi in v ZDA, saj je izdelek primeren predvsem za države z dobro razvito informacijsko infrastrukturo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *