Je vaše podjetje zdravo?

Avtor: Nigel Buxton | Objava: 10.03.2006

Do bolezni pride, ker telo ni v ravnotežju – tako je tudi s podjetjem. Toda kje je neravnotežje? Kako ugotoviš, kaj je narobe, ko se na prvi pogled zdi, da je vse v redu?



Moj prijatelj je strokovnjak za ocenjevanje uspešnosti podjetij. Povečini ga pokličejo takrat, ko menijo, da je s podjetjem nekaj narobe. Že to pove, da zelo malo podjetij pokliče takšne strokovnjake na občasne redne preglede - tako na primer, kot se za redne zdravniške preglede odloči vsaka delovna in zrela oseba, recimo starejša od štirideset let. Podjetja ponavadi čakajo, da je nekaj zelo narobe.  

Bolje je preprečiti ...
 
 
Redni pregledi bi namreč lahko pravočasno ugotovili, ali vsi deli podjetja delujejo tako, kot bi morali, in da ni nobenih bolezenskih znakov. Podjetja pa delujejo in delujejo tako, kot znajo, in se izčrpajo skoraj do smrti, vse dokler se na trgu ne pojavi drugo podjetje, ki uspešneje zadovoljuje potrebe trga in prva podjetja skoraj ne pokoplje; tedaj se ta podjetja zbudijo … ali pa propadejo ali nekaj vmes. To se je zgodilo IBM-u, če naj omenim morda najbolj znan primer, pa celotni britanski avtomobilski industriji ... 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *