Kaj misliš, da bi lahko še naredili

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 11.10.2007

Inovativnost je podjetjem dostopnejša bolj, kot si mislimo. Vzpostaviti pa je treba pogoje, da pride do izraza.


(i-StockPhoto)

»Vse, kar je bilo mogoče izumiti, je že izumljeno,« naj bi dejal direktor ameriškega patentnega urada davnega leta 1899, tik pred pragom doslej najbolj inovativnega stoletja v zgodovini. Če so prej minila stoletja, preden se je našim prednikom posvetilo, da bi v ralo oziroma plug lahko vpregli konje ali vole, je zdaj stanje zelo drugačno. Če pomislimo, da sta v veliko medijih rubriki, kot sta na primer znanost in tehnika, prav vsak dan zastopani ob drugih novicah zadnjih štiriindvajsetih ur, potem je jasno, da jim ne manjka gradiva.  

Vse inovacije sicer niso uporabne v taki meri, kot je bilo predvideno, zato nekatere hitro poniknejo v pozabo. Toda načeloma so inovacije tiste, ki prinašajo napredek, večjo učinkovitost ter večje zadovoljstvo. Skratka, višjo dodano vrednost, ki podjetjem omogoča rast, višje dobičke in ne nazadnje tudi večje zadovoljstvo strank. Ni čudno torej, da je inovativnost dobrodošla ter zaželena in da je o njej napisanih toliko debelih knjig in receptov z navidez eksotičnimi sestavinami, da se včasih zdi, da je dosegljiva samo največjim mojstrom. Vendar je na srečo drugače: sposobnost inoviranja je prirojena vsem. In kar je še lepše - kot vse najboljše stvari na svetu, je tudi doseganje inovativnosti pravzaprav enostavno.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *