Kaj največ šteje v poslu?

Avtor: Anja Žagar | Objava: 08.04.2013

Kljub mnogim sodobnim spletnim orodjem samopromocije so dogodki in sejmi še vedno tisti, ki vam in vašim strankam nudijo neprecenljivo priložnost, da si sežete v roke, pogledate v oči in izmenjate nekaj prijetnih besed. Kaj ni to tisto, kar največ šteje v poslu?


Urša Žorž: »Nikakor ne smemo pozabiti na finančna sredstva – ugotoviti moramo, ali imamo dovolj sredstev za samostojno izvedbo ali bo potrebno poiskati pokrovitelja.«

V zadnjem času v poslovnem svetu postaja vse bolj pomembno, da ste na trgu opaženi, vidni in ves čas aktivni. Med najpogostejše in tudi cenovno najbolj ugodne promocijske aktivnosti danes štejemo nenehno ažurno prisotnost na spletu preko Youtuba, Facebooka, Twitterja, LinkedIna in drugih spletnih omrežij. Toda kljub temu še vedno ostaja eden najmočnejših promocijskih orodij ravno samopromocijski dogodek, sejem, konferenca ali kakšen drugačen dogodek, ki ga podjetje po navadi organizira ali se ga udeleži s posebnim namenom. Na ta način lahko vzpostavi mnogo bolj oseben stik s trenutnimi in prihodnjimi strankami, poslovnimi partnerji in navsezadnje tudi z mediji.

 

Dogodek po meri ciljne publike 

 

Kdaj je smiselno organizirati dogodek in s kakšnim namenom, je vprašanje, ki si ga zastavljajo mnogi podjetniki, ko želijo povečati svojo prepoznavnost, »razvajati« svoje kupce in poslovne partnerje ali pa preprosto ovekovečiti svoje poslovne uspehe in dosežke. Urša Žorž iz podjetja Eventio pravi, da se držijo takšnega pravila: »Pri nas dogodek organiziramo, ko se pojavi potreba na trgu po določenem dogodku, ko želimo predstaviti nekaj novega ali ko samo želimo razveseliti ljudi z zanimivimi vsebinami. Preden se odločimo za dogodek, moramo seveda razmisliti, kateri letni čas je primeren (na primer, če želimo organizirati koktajl zabavo na prostem, te zagotovo ne bomo izvedli pozimi, ko je mraz). Pomemben je tudi dan v tednu, ura dogodka  Toda vse to se da z izkušnjami kar dobro predvideti vnaprej.«

 

Podjetnik mora, ko se odloči za samopromocijski dogodek, najprej vedeti, kdo je njegova ciljna publika ter kakšna vsebina je zanjo primerna. »Glede na vsebino dogodka je pomembno, da izberete in povabite odlične predavatelje oziroma akterje dogodka, za katere veste, da so dobri govorci in da bodo udeležence navdušili. Poskrbeti morate tudi za primeren prostor glede na vsebino dogodka. Ko se o vsem tem dogovorite, je zelo pomembna sama promocija dogodka - na kakšen način, kako, kolikokrat, kdaj, komu « še dodaja Urša Žorž.

 

Za izvedbo vseh dogodkov velja, da je ključnega pomena ustrezna in učinkovita organizacija. Pri tem je zelo pomemben tudi stik s strankami oziroma udeleženci dogodka, saj jih morate pravočasno obveščati o podrobnostih dogodka, poskrbeti, da imajo vse potrebne informacije o dogodku in dogajanjih na njem. Po koncu se jim morate zahvaliti za udeležbo ter ažurno objaviti fotografije na spletni ali Facebook strani.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"