|
|
||
Kako delati s težavnimi ljudmi (2. del)Tokrat si oglejmo značilnosti jadikovalcev, neodločnežev, molčečnežev in modrijanov ter »zdravila« zanje ...
V prejšnji številki Podjetnika smo predstavili nasvete Ricka Brinkmana in Ricka Kirschnerja, o katerih sta pisala v svoji knjigi Delati s težavnimi ljudmi (Dealing with Difficult People). Avtorja trdita, da je treba težavne ljudi ne samo prenašati, ampak se moramo z njimi predvsem spoprijeti in dejavno preusmerjati njihovo vedenje. Poudarjata tudi, kako pomembno je pričakovati vse najboljše v srečevanju z napadalnimi tipi ljudi ter drugimi, ki vedno vse obljubijo ali so preveč črnogledi. Te strategije so najpomembnejše tudi pri reševanju zapletenih odnosov z drugimi petimi tipi težavnega vedenja, ki jih predstavljamo v tej številki.
Morda ... nič ... ojoj! Jadikovalec je tudi perfekcionist, ki v nasprotju z osebami »ne« ne ve, kako naj bi delo potekalo, zato se počuti nemočnega in se pritožuje nad nepravičnim svetom. Prepogosto s svojimi pritožbami tudi druge spravlja v slabo voljo in obup ter spodkopava delovno moralo, zato morate pravočasno ukrepati. Jadikovalca najprej podrobno poslušajte, ko pa se začne na splošno pritoževati, zahtevajte, da vam natančno pojasni, v čem je težava, s čimer ga boste prisilili, da bo začel razmišljati o rešitvah. Nikoli ga ne smete spraševati, zakaj se pritožuje, ali se z njim spuščati v razprave, ker bo to razumel kot vzpodbudo za še več pritoževanja. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|