Kako do zadovoljnih kupcev

Avtor: Erika Širca | Objava: 04.04.2008

S svojim kupcem ravnajmo tako, kot si želimo, da bi naš dobavitelj ravnal z nami.


Podjetja ocenjujejo svoje dobavitelje, pri tem pa včasih pozabljajo, da na enak način tudi kupci ocenjujejo njih. Ali res veste, kakšno oceno imate v očeh kupcev? (iStockPhoto)

Le ena generacija nas loči v primerjavi z obdobjem, ko so podjetja prodala skoraj vse, kar se je proizvedlo, ko smo v vrstah čakali na yugote in hodili po kavo, prašek in kavbojke v Trst ali pa v Avstrijo. Zdaj ponudba presega povpraševanje. Konkurenca je vse hujša, globalizacija se je na nekaterih področjih že zdavnaj iztrgala iz nadzora. Pojavljajo se nove tehnologije, novi, drugačni prodajni kanali, naročamo izdelke in storitve prek spleta.  
 
Podjetja prepočasi sledijo kupcem 

Tem trendom seveda sledijo tudi naši kupci, ki hitro spreminjajo nakupne navade in se tako prilagajajo trgu. Današnji kupec je informiran, je izbirčen, občutljiv, izkušen. Priznava samo rezultate in ne verjame na besedo. Velikokrat se hipno odloča, je nedostopen in lahko tudi brezobziren v pogajanjih. Današnji kupec hoče vedeti ali so E-ji v hrani, ki jo bo pojedel; še več, pride k zdravniku, si sam postavi diagnozo in sam pove, katera zdravila bi mu pomagala. Današnji kupec ni lojalen.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *