Kako iz ponudbe iztisniti več zaslužka?

Avtor: Matej M. Peternelj | Objava: 08.03.2011

S pospeševanjem prodaje, akcijskimi ugodnostmi in s povečevanjem intenzivnosti oglaševanja lahko zagotovite kratkotrajno rast svojega posla. Za dolgoročne učinke pa morate najprej v temeljih urediti svojo zasnovo ponudbe.



Danes srečujemo preveč podjetij z nejasno ali preveč omejeno ponudbo. Nedavno sem na primer prejel pismo podjetja, v katerem me obveščajo, da mi lahko priskrbijo kakovostno makedonsko delovno silo. Hkrati me v istem dopisu tudi obveščajo, da so ponudbo razširili tudi na uvoz makedonskih kumaric in druge hrane s tega geografskega območja. Seveda nimam nič proti diverzifikacijam dejavnosti, ki zmanjšujejo odvisnost podjetja od ene dejavnosti, vendar je iz obvestila lepo razvidno nepoznavanje oblikovanja ponudbe za posamezne ciljne skupine. Poleg tega lahko danes pri kupovanju pri različnih podjetjih doživimo izkušnje in komentarje, kot so: 

-   »Mi pa tega nimamo v programu.« – odgovor trgovine, ki prodaja treking obutev ob vprašanju, ali lahko pri njih kupim tudi gamaše, 
 
-   »Žal ne. Vprašajte pri konkurenci.« – odgovor podjetja, ki prodaja barve za pleskanje stanovanja, ali lahko to storitev naročimo tudi pri njih,
 
-   »Ne, to je pri nas že v standardni ponudbi.« – odgovor kupcu, ki ne mara sladke smetane na vprašanje, ali lahko dobi navadno pico brez sladke smetane, v neki piceriji na Gorenjskem. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *