|
|
||
Kako izstopiti iz množicePodjetja, ki želijo danes biti inovativna, morajo začeti razmišljati kot umetniki. Iščite zamisli, ki združujejo kakovost dobrega in drugačnega, svetuje v svoji uspešnici o ustvarjanju blagovnih znamk Marty Neumeier.Če želite dolgoročno uspeti in imeti dobičke na današnjem hitro rastočem in spreminjajočem se trgu, morate najti pravo tržno nišo in zgraditi močno blagovno znamko, pravi Marty Neumeier, avtor knjige »Zag – strategija številka ena uspešnih blagovnih znamk«. Neumeier pravi, da imate, ko iščete tržni prostor in ko ustvarjate blagovno znamko, dve strateški možnosti: da naredite to, kar počno vsi, samo da to naredite bolje, ceneje in hitreje, ali pa da poiščete in naredite nekaj res drugačnega, posebnega, za kar morate spremeniti pogled na stvari, še posebej pa morate biti drzni.
Zmeda na trgu Danes živimo v svetu, kjer se vse (vključno s posli) odvija zelo hitro. S povečevanjem hitrosti poslovanja narašča tudi število ponudnikov in ponudb na trgu, ki pa se med sabo bistveno ne razlikujejo. To vodi tudi v spreminjanje razmerij moči na trgu, ki vse bolj prehaja iz rok podjetij v roke potrošnikov. Prvič v zgodovini, pravi Neumeier, je prišlo do korenitega preobrata, da ovir tekmecem ne določajo več podjetja, ampak potrošniki. Človeški možgani poskušajo upravljati z neredom tako, da se mu izognejo oziroma da skozi svoj čistilnik spustijo samo tisto, kar se zdi zanimivo in uporabno. To potem shranijo v tako imenovane mentalne škatle, ki ne dopuščajo sprememb, ko se napolnijo. Tu nastane težava za tiste, ki ostanejo zunaj. Ironija pri vsem tem je, da se podjetja bojujejo proti kaosu tako, da ustvarjajo še več kaosa z ustvarjanjem podobnih izdelkov. Kot da bi z bencinom hoteli pogasiti požar. Rešitev? Razumevanje delovanja človeških možganov, sodobnega trga in uspešnih blagovnih znamk. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|