Kako izstopiti iz množice?

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 06.04.2010

Konkurenca je vsak dan večja. Če v množici ponudnikov ne izstopate po nobenem kriteriju, ki je za stranke zares pomemben, potem se boste izgubili v sivem povprečju.


(Big Stock Photo)

Velikokrat ste že slišali, da bi morali svojo blagovno znamko, podjetje ali pa svojo ponudbo narediti drugačno od drugih. S tem bi dali strankam razlog, da se odločijo za vas in ne za konkurenco. Toda kako to storiti?
 
Že vrsto let delate na določen način in stranke so navajene na vašo ponudbo. Večino posla naredite z obstoječimi strankami, vsake toliko pa pridobite še kakšno novo. Prejmete tudi razmeroma lepo število povpraševanj, a le malo se jih spremeni v naročilo. Mnoge potencialne stranke odidejo h konkurenci. A vi dobro veste, da imate ustrezno ponudbo, kakovostno storitev in da ste povsem konkurenčni tako cenovno, kakor vsebinsko. Kje se je torej zataknilo?
 
Tudi če povprašate (zdaj že bivše) potencialne stranke, zakaj se niso odločile za vas, le redko odgovorijo, da je glavni razlog cena. Lahko je. A ni vedno. Se pravi, da mora biti še nekaj drugega, zaradi česar niste bili izbrani.
 
Kakšni ste v očeh potencialnih strank?
 
Vaše stranke vas zagotovo ne doživljajo in ocenjujejo enako, kakor se vi sami. Zakaj? Ker prav zares niste v njihovem položaju. To je povsem normalno. Zato je nujno, da neprestano preverjate, kako vas vidijo in ocenjujejo potencialne stranke ter kako se primerjate s konkurenco.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *