Kako izume in izboljšave prodaja Zoran Živić

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 12.02.2008

Izum je brez vrednosti, če ga razumemo kot intelektualno vrednoto. Vrednost dobi, ko ga razumemo kot ekonomsko vrednoto in mu z uspešnim trženjem damo življenje.


Zoran Živić – ko pride z izumom na trg, gre na zmago.

Kljub nedvoumno »velikim« možganom - ne nazadnje je avtor več kot 55 inovativnih izdelkov ter lastnik šestih mednarodnih in dvanajstih domačih patentov - deluje svetovno priznani strokovnjak mikroelektronike in elektronske keramike kot zelo »normalen«, enostaven človek. Ne izstopa po videzu, oblačenju ali avtomobilu, ko pa začne govoriti o znanosti in izumih, dobi na obrazu poseben izraz in ga je težko ustaviti. Čeprav se za njegovimi besedami skriva zapleten svet mikro- in nanotehnologije, magister elektronskih znanosti Zoran Živić govori preprosto in razumljivo. Navdušujoče. Svoje znanje je kalil v Elektronski industriji Niš ter ljubljanski Iskra Mikroelektroniki, potem pa ustanovil svoje podjetje Keko Varicon. Nekoč si je rekel, da bo najboljši na svetu. In Zoran Živić obljube izpolnjuje.  

Gospod Živić, pravite, da je Einstein za vas največji izumitelj vseh časov. Kateri pa so izumi v zgodovini, ki jih imate za največje?
Einsteina cenim tudi, ker ni eksperimentiral, njegov laboratorij so bili njegovi možgani. Sicer pa je kolo nesporno največji izum vseh časov, saj je omogočilo razvoj vsega drugega. Izum, ki me je očaral, je gotovo tudi sponka za papir. Navdušujejo me tudi piramide. Narejene brez sodobnih merilnih in gradbenih naprav, a tako natančno, da med dva kamnita bloka ne moreš poriniti niti noževega rezila.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *