Podjetnik logo
 

Kako lahko sami poskrbite za promocijo podjetja?

Avtor: | Objava: 10.04.2015

Manjša podjetja se vedno nahajajo pred težko izbiro. Ali investirati v marketinške aktivnosti, in če da, koliko. Dilema izhaja predvsem iz dokaj nizkega prometa, ki ga takšna podjetja dosegajo. Običajno gre vedno za borbo »iz meseca v mesec«, zato je odločitev za investicijo težka. Kljub temu pa morajo tudi manjša podjetja poskrbeti za svojo vidnost in prepoznavnost, če želijo obstati in rasti v današnjem konkurenčnem okolju.


Seveda je jasno, da se bo le redkokdo odločil za vložek večjih zneskov. A tudi manjši zneski bodo prinesli pozitiven učinek. V nadaljevanju boste na primeru treh manjših podjetji dobili nekaj idej, kako se tudi vi lahko lotite svojih marketinških aktivnosti.

 

Lokalna trgovina na živahni ulici

 

Eko-štacunca je ime nove lokalne trgovine z zdravo prehrano. Nahajajo se na glavni ulici v manjšem mestu. Njihov glavni problem je ta, da za njih ve premalo strank. Andreja, lastnica trgovine, se je odločila, da bo to spremenila. Ker je ulica, na kateri so, zelo frekventna, se je najprej odločila, da bo dobro označila lokacijo. Naročila je svetlobni znak, ki so ji ga namestili nad vhod. Na pločnik pa vsak dan postavi stojalo z dvema plakatoma, ki ju enkrat mesečno zamenja. Na plakatih običajno predstavi neko ugodno ponudbo, ki stranke privabi v trgovino.

 

Andreja je aktivna tudi na internetu. Sicer ga ne obvlada povsem, a dovolj, da je za Eko-štacunco vzpostavila Facebook stran. Tisti, ki jo všečkajo (lajkajo), imajo v njeni trgovini različne ugodnosti, za katere izvejo na Facebooku. Na to opozori tudi stranke v trgovini in jim omogoči, da Facebook stran povšečkajo kar na njenem računalniku. Facebook stran uporablja za objavo različnih nasvetov in ugodnih ponudb, ki so na voljo v njeni trgovini.

 

Nekaj mesecev po označitvi trgovine se je lastnica odločila za naslednji korak. Sicer je to želela storiti že prej, a ji finance tega niso dopuščale. Pri lokalnem tiskarju je naročila 3000 letakov. Na letaku je povedala nekaj o trgovini, objavila lokacijo in kontaktne podatke. Na hrbtni strani pa je promovirala ugodne ponudbe, za katere je bila prepričana, da bodo k njej pripeljale stranke. Letake je v nabiralnike razdelila sama s pomočjo moža. Na lepo sončno nedeljo sta šla na nekoliko daljši sprehod in s skupnimi močmi uspela razdeliti vse (seveda sta pazila, da sta letake podeljevala samo v tiste nabiralnike, ki niso imeli nalepke, ki delitev prepoveduje). Z učinkom je bila Andreja zadovoljna, tako da bo letake razdeljevala vsaj na vsaka dva meseca.


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *