Kako na sejem

Avtor: Borut Jerše | Objava: 06.06.2008

Kljub razvoju sodobne tehnike so sejmi še vedno zelo pomembna oblika komunikacije s kupci. Da bo sejemska predstavitev podjetja privabila kupce in jim priskrbela informacije, ki jih potrebujejo, vam ponujamo nekaj preprostih nasvetov.


Hostese niso dovolj. Na sejemski stojnici morajo biti ves čas prisotni ustrezni strokovnjaki iz podjetja, ne le iz sektorja prodaje. Dobro je, da si podjetje pripravi načrt, kdo bo kdaj na stojnici in o tem tudi obvesti potencialne obiskovalce, ki jih bo povabilo na sejem.

Kljub skeptičnosti nekaterih, da bodo sejme izpodrinili in ogrozili sodobni dosežki in možnosti predvsem informatike in telekomunikacij, se to ni zgodilo. Še več, pomen sejmov narašča, kar samo potrjuje v bistvu zelo preprosto dejstvo, da smo ljudje živa bitja in da osebnega stika, dogovora iz oči v oči in stiska roke ne more nadomestiti nobena, še tako sodobna tehnika.  

Sejem je del tržne strategije 

Udeležba na sejmih je del marketinških dejavnosti podjetja za pospeševanja njegove prodaje. Pomembno je, da se zavedamo, da so sejmi le del, sicer pomemben, trženjskega spleta podjetij. Podjetje mora izdelati jasno tržno strategijo, v kateri imajo svoje mesto tudi sejmi. Sicer izgubi pomen tudi nastop na njem.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *