Kako naj (se) prodam?

Avtor: Marjan Bradeško | Objava: 10.03.2014

Unovčite svoje znanje, strokovnost, izdelek - za ustrezno ceno!


»Mi smo edinstveni.« Pa vam kupec brž lahko odvrne: »V čem pa ste tako drugačni?«

Ko prodajamo svoje izdelke, storitve, nenazadnje sebe, se prodajalci sprašujemo: »Kako naj se uveljavim? Zakaj naj kupci sploh govore z menoj? V čem, če sploh, sem drugačen od drugih? Kako naj določim svojo ceno?« Takih vprašanj je veliko in če nanje nimamo odgovora, bomo negotovi, negotovost pa je slaba popotnica za sklepanje posla. Toda - kje naj dobimo odgovore? Najlažje si jih pripravimo kar sami - najprej s poznavanjem sebe, izdelka, storitve, predvsem pa z razumevanjem kupca, njegovih želja in potreb. Veliko odgovorov lahko najdemo kar z opazovanjem, pogovarjanjem, poslušanjem naših obstoječih strank, v pogovorih s sodelavci, z ljudmi, ki delajo podobno kot mi.

 

Le zakaj bi kupil (od) vas?*

 

Imate znanje, izkušnje, odličen izdelek, dobre storitve, ugodno ceno - skratka vse, da bi kupec po vašem mnenju moral kupiti prav od vas. Bo res? Velika večina kupcev se (vsaj) podzavestno vedno vpraša, zakaj bi kupili prav od določene osebe, podjetja, proizvajalca? Nekateri vam tako vprašanje postavijo kar naravnost in naglas. Ste pripravljeni na odgovor?

 

Če se ozrem samo na nekatere spletne strani, marsikatero podjetje pravi: »Mi smo usmerjeni k strankam.« Ja, kdo pa ni? Kdor gleda samo nase, do strank še pride ne. Oziroma, ko pride, so stranke že pri konkurenci. Torej, to že ne more biti razlikovalni dejavnik.

 

Drugi pravijo: »Mi smo edinstveni.« Pa vam kupec brž lahko odvrne: »V čem pa ste tako drugačni?« Velika večina pravi, da ponuja kakovost za najboljšo ceno, da so med vodilnimi v svoji branži, da  Kolikor hočeš zelo podobnih izjav. Kako torej najti nekaj, v čemer pa ste res drugačni?

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"