Kako naj podjetnik izkoristi splet 2.0

Avtor: Marjan Bradeško | Objava: 05.02.2009

Blogi, forumi, socialne mreže … vse to ponuja nove priložnosti tudi za učinkovito komunikacijo podjetja s strankami in zaposlenimi.



Splet 2.0 oziroma Web 2.0 ni nič drugega kot nova generacija spletnih orodij, katerih skupna značilnost je sodelovanje uporabnikov. Zdaj lahko v »zakladnico« interneta prispevamo vsi, saj je splet 2.0 zares dvosmeren. V luči, pravzaprav senci gospodarske krize lahko tovrstne rešitve močno povečajo prilagodljivost, ki jo vsak podjetnik v zaostrenih razmerah zagotovo krepko potrebuje.
 
V nadaljevanju poglejmo nekaj področij poslovanja, pri katerih lahko spletna orodja druge generacije pridejo zelo prav. Pri številnih rešitvah dostikrat kombiniramo celo več teh orodij oziroma aplikacij in s tem povečamo učinkovitost.
 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *