|
|
||
Kako obvladovati težave z zaposlenimiČe zaposlenim sporočate slabe novice, ugotavljate popuščanje pri delu, njihove osebne težave in podobno, je pomembno, da se težav lotite s preprostim človeškim pristopom, a s pravimi strategijami.
V službi se nadrejeni in podrejeni srečujejo z najrazličnejšimi osebnimi in poslovnimi težavami. Ros Jay, avtor knjige Kako obvladovati težavne položaje na delovnem mestu (How to Handle Tough Situations at Work), ponuja nekaj preprostih rešitev za pogoste težave, ki jih lahko imajo podjetniki z zaposlenimi. Stanje v podjetju ni najboljše
1. Sporočanje slabe novice Sporočati morebitne slabe novice zaposlenim ni prijetno za nikogar, vendar pravočasno obveščanje in odprta komunikacija zelo pomagata. Ko veste, da se bo podjetje srečalo s pomembnimi spremembami (na primer zaradi spremembe zakonodaje), morate o tem takoj obvestiti svoje zaposlene. Nekateri ljudje v spremembah namreč vidijo izziv, večina pa samo morebitne težave. Pomembno je, da jih vključite v postopek odločanja in vprašate za njihove pripombe in predloge. Če večina zaposlenih spremembe vidi kot nekaj slabega, je najbolje, da poudarjate pozitivne vidike ter poudarite, kako boste reševali slabe. Na težave se morate v naprej pripraviti. Spet je priporočljivo vključiti druge v postopek ugotavljanja, kaj gre lahko narobe in kako reševati take težave. Najprej morate ugotoviti, kaj lahko predvidite, da se lahko zgodi, potem pa skupaj z drugimi določite, kdo bo odgovoren za kaj, če pride do krize. Tako boste bolje organizirani, taka posvetovanja pa tudi izboljšujejo odnose med vami in zaposlenimi. Če do krize res pride, zagotovite, da bodo vsi sodelovali pri odpravljanju, in se jim na koncu zahvalite za pomoč. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|