Kako oglaševati v recesiji?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 09.02.2009

Če v recesiji zaradi pomanjkanja naročil začnete krčiti stroške za oglaševanje, boste imeli še manj naročil. In naenkrat se boste znašli v začaranem krogu.



Mediji pravijo, da smo v recesiji. O recesiji množično poročajo, preprosto zato, ker je recesija produkt, ki se dobro prodaja. V tem trenutku ljudje zastrižejo z ušesi in prisluhnejo vsaki novici o recesiji. Če podjetje odpusti enega samega delavca, potem je to dandanes novica, vredna objave. Toda tako kot so vse vremenske napovedi lokalne, je tudi recesija zelo lokalna zadeva. Prizadela bo nekatere panoge, še zdaleč pa ne vseh. In tudi ne bo prizadela vseh podjetij v posamezni panogi. Nekatere panoge in podjetja bodo ravno v času recesije še uspešnejši kot do zdaj.
 
Pred dvema tednoma sem predaval v ZDA. Ameriški podjetniki so me spraševali tudi o recesiji. Povedal sem jim nekaj zgodbic o tem, kako smo poslovali v Jugoslaviji v času 2000-odstotne inflacije, v času vojne za osamosvojitev … Ko sem jim povedal, da smo v zadnjih dveh desetletjih zamenjali tri valute, da smo spremenili vse možne predpise, da niti v isti državi nismo več, kot smo bili leta 1989, ko sem ustanovil svoje prvo podjetje … so moji ameriški poslušalci ugotovili, da nas recesija pa res ne more dotolči.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *