Kako osvojiti ženski trg

Avtor: Nives Pahor | Objava: 07.11.2006

Ženske so izredno vplivne potrošnice in jih je treba znati osvajati, podjetjem pa se njihova zvestoba močno obrestuje. Marti Barletta v svoji uspešnici razkriva skrivnosti trženja ženskam.



Ali ste vedeli, da imajo ženske, ki obsegajo več kot petdeset odstotkov svetovne populacije, nadzor nad več kot polovico vseh nakupnih odločitev? V ZDA vplivajo celo na več kot 83 odstotkov vseh nakupnih odločitev v družini. Ženske danes spadajo med najmočnejše potrošniške skupine na svetu, zatrjuje Marti Barletta v knjigi Marketing to Women

Dejstvo je, da ženske danes zaslužijo in imajo v lasti več, kot so imele kdaj v zgodovini, s čimer narašča tudi njihova finančna in kupna moč. Ker so ženske v zadnjih petdesetih letih postale zelo dejavne, njihov prihodek pa je hitro naraščal, so vse bolj prisotne na področjih, ki jim v preteklosti niso pripadala, njihova kupna moč pa iz dneva v dan narašča. Njihovo moč vse bolj prenašajo tudi v podjetja.  

Ali mislite, da s svojim trženjem in izdelkom dosegate največji trg, ki ga imajo mnogi strokovnjaki za novo gospodarsko silo prihodnosti, ki je ne bo mogoče ustaviti? Trženjski guru Tom Peters ima ta trg za največjo priložnost prihodnosti, znana ameriška futuristka Faith Popcorn pa trdi, da je to prevladujoča gospodarska moč ZDA in sveta. Podjetja, ki jim je že uspelo dobiti svoj delež, imajo zagotovljeno boljšo prodajo, večji tržni delež in večje dobičke v prihodnosti, pravi Barletta. Kljub vsemu se še vedno malo podjetij tega res zaveda, nadaljuje avtorica. Razlog? Nepoznavanje prave moči in vpliva žensk.  

Kaj pa vi, kako ste seznanjeni s tem, kako ženske sprejemajo nakupne odločitve? Kako se odzivajo na trženjska sporočila v primerjavi z moškimi?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *