Kako pridobiti nove stranke

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 04.08.2009

12 nasvetov za pridobivanje novih strank, ki jih verjetno poznate, a premalokrat uporabljate.


Ne veste kako do novih strank? Potencialnim strankam ponudite brezplačen vzorec izdelka ali jim ponudite brezplačno storitev. Ta pristop je še zlasti učinkovit, kadar ponujate izdelek, ki je na trgu nov in kupcem neznan. (BigStokcPhoto)

Brošure imate pripravljene, spletna stran je posodobljena, v skladišču pa polne police izdelkov – a telefoni še kar ne zvonijo?

Potem je čas, da stopite v akcijo in nove potencialne stranke poiščete z novimi prijemi!
 
Pokličite stranke zunaj običajnega delovnega časa
 
Od osmih do štirih je navadno v podjetjih polna zasedba zaposlenih – s tajnico vred, ki vas zlepa ne bo spustila naprej do odločujoče osebe v podjetju. A bodite zviti in kličite svoje potencialne stranke že od sedme ali pol sedme ure zjutraj, popoldne pa tudi po koncu normalnega delovnega časa, vse tja do šeste ure. S tem si boste bistveno povečali možnosti, da boste na telefon dobili ravno direktorja oziroma lastnika podjetja. Slednji so namreč pogosto tisti, ki na delo pridejo prvi, odidejo pa med zadnjimi, medtem ko so njihovi zaposleni še ali že doma. Prav tako pa bo marsikdo izmed njih cenil, da ste tudi vi delavni in zgodnji – kakor oni. Morda se vam bo ravno zaradi tega malce lažje dogovoriti za sestanek ali posel.
 
Poiščite partnerje in združite ponudbo
 
Vzemite si popoldan za strateški razmislek o tem, kako bi se lahko povezali s podjetji, ki ponujajo vaši ponudbi komplementarne storitve ali izdelke. Razmislite, s katerimi podjetji si med seboj ne konkurirate, hkrati pa imate iste ciljne stranke. Pripravite si seznam teh podjetij in raziščite njihove spletne strani. Kaj ponujajo, kako ponujajo in kako bi lahko vaša ponudba dopolnila njihovo. Preigravajte možnosti, oblikujte pakete z združeno njihovo in vašo ponudbo. Kako se bi to izšlo finančno? Katere trženjske aktivnosti bi lahko izvajali skupaj in si tako delili stroške? Ali bi lahko njihovo ponudbo vključili v svoje prospekte, oni pa vašo v njihove? Pokličite jih. Dogovorite se za sestanek – in združite moči. Vi boste tako dobili dostop do njihovih obstoječih strank, oni pa do vaših. Obseg resnih potencialnih strank se bo skoraj hipoma obema povečal.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *