|
|
||
Kako prodati ženskam, kako moškimUspešni prodajalci vedo, da se ženskam streže drugače kot moškim. Za ženske so pomembnejša čustva in odnosi, za moške praktični nasveti.
Ameriški pisec in predavatelj John Gray je avtor svetovnih knjižnih uspešnic o razlikah med moškimi in ženskami. Razvil je celo izobraževanja na to temo; pri nas imata licenco za njegov program Jasna Štamcar in Alex Gregorič, lastnika podjetja Mars Venus.
Kadar govorimo o razlikah med spoloma, pravita Jasna in Alex, obstajata dva modela delovanja. Prvi opisuje tipične Marsovce, moške, ki se predvsem v načinu komuniciranja in razmišljanja precej razlikujejo od drugega modela, ki predstavlja tipične ženske – Venerijanke. Naloga podjetnika oziroma trgovca je, da prepozna značilnosti moškega in ženskega modela, se jima čim bolj prilagodi ter si s tem olajša pot do boljših prodajnih rezultatov.
Koliko je dejansko tipičnih žensk in tipičnih moških? Zdi se, da se moški vse bolj učijo jezika ženskega sveta in seveda obratno.
Alex: Res je. Ljudje smo učeča se bitja in zato se spreminjamo, prilagajamo, drug od drugega sprejemamo določene specifike vedenja. Večina je mešanih tipov, tako da poznamo tudi Venerijance in Marsovke.
Dejstvo je torej, da razlike med spoloma obstajajo. Lahko opazimo tudi, da so moški in ženske drugačni v zasebnem in poslovnem svetu?
Jasna: Pripadnik močnejšega spola pogosto ostaja moški tako v zasebnem kot v poslovnem okolju, saj se posli večinoma sklepajo z veliko moške energije in temeljijo na ciljnem vodenju, medtem ko je ženska običajno razpredena med družino in poslom. V zavetju svojega doma intenzivneje upravlja s čustvi, razvija empatijo do bližnjih, čeprav zna na delovnem mestu precej suvereno prevzemati lastnosti moškega.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|