Kako prodati inovacijo?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 10.07.2009

Če vam z novim izdelkom ne uspe prepričati kupcev, potem morate več časa posvečati prodaji, manj pa razvoju izdelka.



Pred časom sem dobil vprašanje bralca Podjetnika, ki je imel velike težave s prodajo novega izdelka. Svoje težave je opisal takole:
 
»Naše podjetje želi v Sloveniji uvesti sistem plačevanja parkirnine oziroma nakupa SMS-kart. Zanima nas, kako bi občine prepričali v to, da je sistem enostaven in prijazen za končnega uporabnika, saj smo do zdaj vedno naleteli na birokratske ovire. Ne vemo, ali preprosto ne predstavimo dobro našega izdelka ali pa je, česar ne verjamem, slovenski trg tako proti inovacijam.«
 
Odličen izdelek ni dovolj
 
Nekaj pogojev mora biti izpolnjenih, da boste lahko prodali svoj izdelek oziroma storitev:
 
* Komunicirati morate s pravo ciljno skupino, z ljudmi, ki odločajo (v tem primeru v občinah). Ste prepričani, da ste s temi ljudmi v tesnem, osebnem stiku?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *